The Brothel
The Brothel maakt bouillon met behulp van leveranciers uit de Amsterdam Metropool Regio. Ze willen de manier waarop je over voedsel denkt veranderen door de focus te verleggen van smaak naar het effect dat het heeft op je welzijnsfactor.
Bottenbouillon kan volgens hen op veel verschillende manieren worden gebruikt om het menselijk welzijn te verbeteren. Ze hebben veel verschillende, oude tradities van Europa tot aan China onderzocht. Op basis hiervan hebben ze een eigen formule gemaakt met geselecteerde botten van lokaal vee en aanvullende ingrediënten voor smaak, vitamines en verwarmende eigenschappen van de bouillon.
The Brothel is een merk gecreëerd door Rainmakers Amsterdam. De filosofie achter het merk leunt op de ideeën van The Positive Unknown. The Positive Unknown is toegewijd om wie dan ook te helpen een positief alternatief te creëren voor wereldse problemen, gebaseerd op de positiviteitstheorie. Een beweging die vaste denkwijzen deconstrueert en zoekt naar oplossingen. The Brothel doneert een deel van haar inkomsten aan The Positive Unknown om nieuwe initiatieven te ondersteunen.
Meer van Amsterdamse bodem
Interview: Nanouk over Baaibuurt Collectief
Interview: Nanouk over Baaibuurt Collectief Nanouk is actief in het Baaibuurt Collectief op Zeeburgereiland, Baaibuurt is een unieke wijk waar …
Interview: Onze Groenteboer
Anna en Fabio dragen bij aan een duurzamer en gezonder Amsterdam door lokale, voedzame groenten te verbouwen en mensen uit de stad te verbinden met het land.
Interview: De Nieuwe Keuken
Interview: De Nieuwe Keuken Freddy Tratlehner en Sophie Nieuwenhuijsen – Tielrooij, oprichters van De Nieuwe Keuken, vertellen hoe zij een …